Polityka wysyłki
W Outstanding Nutrition staramy się dostarczać zamówienia szybko i sprawnie.
Wysyłamy przesyłki za pośrednictwem GLS i UPS , co gwarantuje niezawodną i bezpieczną dostawę na terenie całej Danii i za granicę.
1. Obecnie wysyłamy do:
-
Dania (cały kraj)
-
Kraje UE
-
Wybrane kierunki międzynarodowe
Jeśli nie masz pewności, czy możemy wysłać zamówienie na Twój adres, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia.
2. Metody wysyłki i terminy dostawy
| Metoda wysyłki | Szacowany czas dostawy | Śledzenie |
|---|---|---|
| GLS Standard (Dania) | 2–4 dni robocze | ✅ Tak |
| GLS Express (Dania) | 1–2 dni robocze | ✅ Tak |
| UPS Standard (UE) | 3–7 dni roboczych | ✅ Tak |
| UPS Express (UE i międzynarodowy) | 1–4 dni roboczych | ✅ Tak |
Uwaga: Terminy dostawy są szacunkowe i mogą ulec zmianie ze względu na czynniki zewnętrzne, takie jak odprawa celna lub święta.
3. Koszty wysyłki
Koszty wysyłki obliczane są w momencie realizacji transakcji na podstawie:
-
Kraj docelowy
-
Waga i rozmiar zamówienia
-
Wybrana metoda wysyłki
Oferujemy darmową dostawę dla zamówień powyżej 499 DKK na terenie Danii.
4. Czas realizacji zamówienia
Zamówienia są przetwarzane w ciągu 1–2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt).
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mailem numer przesyłki.
5. Wysyłka międzynarodowa i cło
Zamówienia międzynarodowe:
-
W zależności od przepisów obowiązujących w Twoim kraju mogą obowiązywać cła importowe, podatki i opłaty celne.
-
Klient jest odpowiedzialny za wszelkie dodatkowe opłaty nałożone przez organy celne.
-
Opóźnienia spowodowane odprawą celną są poza naszą kontrolą.
6. Opóźnione lub zagubione przesyłki
Jeśli Twoja przesyłka jest opóźniona lub jej brakuje, skontaktuj się z nami pod adresem info@outstanding-nutrition.com z numerem śledzenia.
Jeśli przesyłka zaginie z winy firmy kurierskiej, pomożemy Ci złożyć reklamację.
7. Skontaktuj się z nami
W razie pytań dotyczących wysyłki prosimy o kontakt:
Adres e-mail: info@outstanding-nutrition.com
Telefon: +45 2871749